Головна » 2021 » Жовтень » 27 » Особливі дітки Борщівщини отримають шанс на розвиток, а батьки - надію на якісну соціалізацію

Особливі дітки Борщівщини отримають шанс на розвиток, а батьки - надію на якісну соціалізацію

25.04.2024
Автор: Sashko
Коментарі: 0
Переглядів: 1448
За кілька останніх років по всій Україні відкрилось чимало інклюзивно-ресурсних центрів, де надають підтримку дітям із особливими освітніми потребами. В таких закладах діти та їхні батьки отримують консультації спеціалістів, для них розробляють індивідуальні плани розвитку та проводять корекційні заняття. На Борщівщині такий центр функціонує лишень у Мельниці-Подільській. Але, що не може не тішити, невдовзі новий інклюзивно-ресурсний центр запрацює і в Борщівській об'єднаній громаді.

Відповідне рішення на останній сесії Борщівської міської ради підтримали депутати та керівники міста.

На думку представника ВО "Свобода" Миколи Саламахи, відкриття такого інклюзивно-ресурсного центру в першу чергу є питанням відповідальності самих депутатів та керівництва громади перед такими дітками та їхніми батьками, а працювати в такій установі повинні виключно професіонали та спеціалісти, які будуть здатні налагодити ефективну реабілітацію та соціалізацію дітей, паралельно допомагаючи самим батькам.



Запевнення у цілковитій підтримці настільки важливих ініціатив висловила і очільниця "Європейської Солідарності" в Борщівській міській раді Любов Морозко, згадавши про підтримку таких проєктів міжнародними організаціями та донорами.

За словами заступниці міського голови Уляни Пасічник, з якою "Звістці" вдалося поспілкуватись, інклюзивно-ресурсний центр буде створений у Борщівській громаді за ініціативою Борщівської міської ради для забезпечення потреб майже 60 дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в 10 закладах загальної середньої освіти громади, а також для того, щоб зменшити фінансові витрати для батьків, які змушені по кілька разів на місяць чи навіть тиждень їздити в аналогічні центри в інших громадах для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

Нагадаємо, що дітьми з особливими освітніми потребами вважаються діти з порушеннями зору чи слуху, з порушеннями мовлення, із затримкою психічного розвитку, з порушеннями опорно-рухового апарату, з порушенням інтелектуального розвитку, зі складними порушеннями розвитку.
Переглядів: 1448


Коментарі

Имя *:
Email *:
Код *: