Головна » 2016 » Грудень » 15 » Як працівники Борщівського РЕМу дурять своїх клієнтів


Як працівники Борщівського РЕМу дурять своїх клієнтів

24.10.2017
Автор: Sashko
Коментарі: 0
Переглядів: 777


“Звертаюся з проханням розглянути моє звернення і сподіваюся, що з вашою допомогою буде розв’язана не тільки моя проблема, а й усіх знедолених людей Борщівського району.

Раніше кожен господар свого будинку мав абонентську книжку, де щомісяця записував показники з електролічильника, йшов на пошту й оплачував рахунок. Тепер селом ходить контролер, знімає показники лічильника й дає квитанцію за попередній місяць. До речі, все робить правильно. Але працівники обленерго в квитанції пишуть для розрахунку не фактичні показники, які подає контролер, а зовсім інші, дописуючи сотні кіловат і якісь незрозумілі борги. Пояснюють, що вони беруть середню норму споживання, оскільки календарний місяць — з першого по перше число. Тим часом контролер приходить шостого або восьмого числа. Але це теж повний місяць! То нехай видадуть людям абонентські книжки, як це було раніше, й не буде проблем. Заковика ось у чім. Якщо вони видадуть такі книжки, то не зможуть дописувати сотні лишніх кіловат…

Працівники обленерго винайшли ще одне ноу-хау: за один місяць не приносять квитанції, а на другий збивають усе за два місяці, й люди платять різницю вже за вищими тарифами. Це — неприпустимо!

Вважаю, що поки ситуація не вийшла з-під контролю, прокуратура області й працівники НКРЕ КП у Тернопільській області повинні провести ревізію Борщівського РЕМу. Нехай поїздять по селах і послухають людей, як вони оцінюють роботу працівників Борщівського РЕМ. Непогано було б, якби керівники райдержадміністрації і райради приїжджали в село хоча б раз на рік і відповіли на ті запитання людей, які їх хвилюють”, написав житель с. Залісся Борщівського району Володимир Захарчук редакції газети “Вільне життя”.

Лист п. Володимира журналісти спрямували спеціалістам ВАТ «Тернопільобленерго». Відповідь надала начальник інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго» Тетяна Гудошник.

Для того, аби з’ясувати, яка ситуація склалася, було проведено службове розслідування і скликано засідання комісії інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго». На засідання запросили представників Тернопільського представництва Національної комісії регулювання електроенергетики і комунальних послуг, представників інспекції Держенергонагляду в області, а також спеціалістів ВАТ «Тернопільобленерго».

Під час проведення службового розслідування справді виявили помилку щодо невідповідності розрахункового періоду календарному місяцю в розрахункових документах.

Після внесення змін у програмне забезпечення споживачеві В. І. Захарчуку оформлено нові квитанції на оплату за спожиту електроенергію за 2015—2016 рр.

Заявник повідомив, що в енергопостачальну компанію з цього питання він не звертався, а подав заяву в сектор НКРЕ КП в області. Він заявив, що не вирішив щодо подальших своїх дій після отримання відповіді з результатами аналізу достовірності нарахувань за його особовим рахунком.

Начальник Борщівського РЕМу Ярослав Гук повідомив членам комісії ІКЦ про те, що д. В. І. Захарчук з невідомих причин відмовляється підписати договір про користування електричною енергією між ним і Борщівським РЕМом. Абонент був поінформований, що постачання електричної енергії здійснюється тільки на підставі вищезгаданого договору.

Під час засідання комісії ІКЦ панові Захарчуку звернули увагу на те, що для уникнення в подальшому непорозумінь з формуванням платіжних документів у нього показники лічильника будуть зніматися з першого числа наступного за розрахунковим місяцем.

Проте найкраща рекомендація — самому вчасно подавати показник електролічильника в Борщівський РЕМ або ж у кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» за телефоном 0800509040 (безкоштовно), тоді подібні ситуації не виникатимуть.

Переглядів: 777

Коментарі

avatar